300 km op weg naar Santiago!

6 mei 2013 - Oisterwijk, Nederland

Beste mensen,

Bedankt  voor de leuke reacties,kunnen we goed op fietsen!

Vrijdagmorgen zijn we om halftien uitgezwaaid door Fam., buren, vrienden en collega's

Was wel even slikken en een traantje weggepinkt, twee maanden is best wel lang! De eerste dag richting  Garderen gefietst Zaterdag de grote rivieren overgestoken en het Amsterdam Rijnkanaal. De fruitbomen in de Betuwe staan bijna in bloei! Grote sluizen en waterkeringen gezien in de Waal en de Maas. Na een nacht goed te hebben geslapen en een heerlijk ontbijt in T' Veerhuis richting Oosterwijk gefietst over het Brabantse platte land. Samen met de Brabanders bevrijdingsdag gevierd. Erg gezelligNog steeds in de zon en wind tegen! Vandaag zijn we de Belgische grens gepasseerd. Na 300 km eindelijk op de Jacobsroute bij oost Malle. Vanavond een slaapplek gevonden in een jeugdherberg in Sint Antonius. Heel gezellig. Kinderen geven een mooie voorstelling en we zitten aan een Gagel biertje. Belgisch streek bier!

We hopen dat het mooi weer blijft, want Henk is zijn afritspijpen van zijn broek kwijt!!,,

Dat heb je dan als je s' morgens staat te praten met een leuke serveerster hi hi

groetjes Henk en Jannie

1. Irene:
    6 mei 2013
    Hee hee, leuk om iets van jullie te horen... fijn dat alles nog goed gaat!! Lekker gaan genieten met zn tweeen... xx
  2. Henk en Mia:
    6 mei 2013
    Goed om te horen dat het voorspoedig gaat. Waait het tegen de wind op lekker naar binnen zonder pijpen ?

Met dit tempo nog maar 24 dagen te gaan !
    We duimen voor mooi weer voor jullie.
    Goede reis verder en tot de volgende blog !

Henk en Mia
  3. Jannie en Hans:
    6 mei 2013
    Nou nou het gaat dus voorspoedig en jullie zijn alweer een grens over,nog 2 te gaan ha,ha ,jullie fietsen naar het zuiden dus laten we hopen dat Henk de afritspijpen niet meer nodig heeft :-)
    Groetjes Jannie en Hans .
  4. Paula:
    Hey Jannie en Hans,

Leuk om jullie te volgen, heel veel succes en zet 'm op!
    Jullie boffen nu wel met het mooie weer.
    Nou geniet ervan.
    Groetjes Paula
  5. Geert en miny:
    7 mei 2013
    Ik heb voor henk nog wel een set afrirtspijpen liggen.
  6. Willy hendriks:
    7 mei 2013
    Hallo fietsvrienden, het tempo zit er goed in he? Zolang het bij de kwijtgeraakte pijpen blijft.......Janny, hou je mannetje in de gaten met die dames onderweg.....
    Veel plezier en geniet ze. Pas goed op elkaar.
    Groetjes Willy
  7. Beatrix:
    7 mei 2013
    Jullie zijn al een eind onderweg. Fijn dat alles goed gaat.
    Jullie fietsen het mooie weer tegemoet hier wordt het iets minder.
    Zaterdag hebben wij ook een fietstocht maar dat stelt niet veel voor bij jullie vergeleken. Doe voorzichtig en we horen wel weer
    Groetjes Peter en Beatrix
  8. Klarien:
    7 mei 2013
    hey, leuk wat van jullie te 'horen'.
    Geniet ervan! Maar dat gaat vast lukken.
    groetjes hoor, Klarien
  9. Gerda:
    8 mei 2013
    Hoi Jannie en henk

Leuk om het eerste echte fietsmailtje te lezen.
    Ik snap Henk wel, hij wil bruine benen!!
    Zet hem op,geniet er van .
    Maar dat kan haast niet anders.

Groetjes Gerda
  10. Jan en ineke:
    9 mei 2013
    Fijn dat het zo voorspoedig gaat. Hopelijk hebben jullie niet alleen wind tegen, want het waait hier hard, maar wel met het zonnetje erbij. Hoe dat met die pijpen zit zal wel een raadsel blijven.
    Geniet en we blijven jullie volgen.
  11. Hannie Scholten:
    10 mei 2013
    Hoi Luitjes,

Fijn te horen dat jullie van de tocht genieten, wat zal het mooi zijn onderweg en dat wordt vast alleen maar mooier.

Groet Henk en Hannie