Reisvaardig

2 mei 2013 - Dalfsen, Nederland

Eindelijk is het dan zover! We zijn bepakt en fietsen morgenvroeg van huis!

Zondag zijn kinderen en kleinkinderen nog geweest met een verrassing en om ons gedag zeggen Een mooi fotoboekje gekregen ,zodat we onze kleintjes nog eens kunnen bekijken onderweg!

Vandaag nog een paar uurtjes gewerkt en afscheid genomen van bewoners en collegea  voor twee maanden! Meiden nog bedankt voor de leuke versiering!

Nog  een paar laatste klusjes in huis en we zijn er klaar voor.

We hopen op een voorspoedige reis en droog weer

We hopen jullie over 2 maanden weer te zien in goede gezondheid en een ervaring rijker!

Henk en Jannie

1. Henk en Gerdien ten Broeke:
    Hallo Henk&Jannie,
    We wensen jullie een mooie reis toe, natuurlijk met mooi weer, en zo weinig mogelijk lekke banden.
    We zullen jullie blijven volgen, veel plezier en tot over 2 maanden.
    greetz ; Henk&Gerdien
  2. Hillie:
    2 mei 2013
    We wensen jullie heel veel plezier en veel mooi weer
  3. Liesbeth, Erwin, Thomas & Bente:
    Dag Henk & Jannie,

Wat een avontuur! We wensen jullie een hele goede reis met vele mooie, indrukwekkende landschappen en ontmoetingen, veel zon en wind mee! Alle goeds en tot over twee maanden aan de Westerhof!
  4. Jos en José:
    2 mei 2013
    Ook wij wensen jullie een goede reis. Heel veel plezier geniet er van en kom met veel foto's en verhalen terug.
  5. Miranda:
    Hallo Henk & Jannie,
    Namens deze kant wens ik jullie heel veel fiets plezier toe.
    Geniet van de natuur en de mooie omgevingen.
    Ik zal jullie blijven volgen.
    Heel veel succes. En tot over 2 maanden.
  6. Wim en Margien:
    Vandaag 38 jaar man en vrouw dat is een goede basis voor 2 maand samen fietsen
    Henk en Jannie heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel plezier doe handig
  7. Wim en Margien:
    2 mei 2013
    Vandaag al 38 jaar man en vrouw dit moet wel een goede basis zijn voor een fietstocht van 2 maand.
    Henk en Jannie heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel "fiets"plezier en doet heanig an.
    We zien jullie vele ervaringen rijker maar vooral gezond en wel terug in Dalfsen(Haaksbergen).
  8. Willy hendriks:
    2 mei 2013
    Hoi jongelui, fiets em erin he? Toi, toi. Veel fietsplezier en tot over 2 maanden met veel leuke belevenissen.
    Groejes Willy Hendriks
  9. Jannie en Hans:
    Hoi Henk en Jannie,
    Veel fietsplezier. Jannie zwaait jullie morgen uit, ik kan er helaas niet bij zijn. Hoop dat jullie goed geurend op pad gaan. De deo's toch wel ingepakt? Graag mooi weer onderweg doorsturen naar ons. Echt top zo'n onderneming. Succes!!!
  10. Henk en Mia:
    2 mei 2013
    Hé jongelui, gefeliciteerd met 38 jaar huwelijk ! We wensen jullie heel veel fietsplezier, veel mooi weer en leuke belevenissen onderweg. Geniet ervan, we volgen jullie !
  11. Geke Hagen:
    2 mei 2013
    Hey jongelui, heel veel plezier geniet ervan en wel heelhuids terug komen. heel veel succes.
  12. Anne-Marie,Arjan en kids:
    Henk en Janny

Heel veel fietsplezier en ga er samen van genieten. Op afstand gaan we jullie zeker volgen. Zet hem op de komende 2 mnd.

Succes.
  13. Jan Rijn en Janny Askes:
    2 mei 2013
    we krijgen een heimwee gevoel, en we zouden ook zo weer op de fiets willen stappen.
    goede reis, we zullen met belangstelling volgen.
  14. Helma Tuïnk:
    Een hele goeie reis en geniet ze samen : D