Weer thuis!!!!

9 juli 2013 - Dalfsen, Nederland

Hallo allemaal,

Op woensdag morgen 19 juni zijn we met de bus vertrokken uit Santiago de Compostela naar Porto in Portugal, vandaar met het vliegtuig naar Schiphol. We werden vriendelijk uitgezwaaid door Helena, eigenaresse van het pension. Op het busstation was het even zoeken voor we in de goede bus zaten,want het nummer op de ticket klopte niet met het nummer op de bus. Na wat heen en weer gestuurd te worden zaten we eindelijk! Gelukkig kwamen we wel op het goede vliegveld aan!!

!Op het vliegveld spraken we nog weer mensen die we onderweg ook op de fiets en lopend hebben gezien. Iedereen vond het een bijzondere mooie tour, maar waren ook weer blij om naar huis te gaan.

Op het vliegveld werden we opgewacht door onze kinderen, die ons netjes weer thuis hebben afgeleverd! Het was fijn om ze weer te zien!!! En stiekem hebben ze ons ook wel een beetje gemist! :-)Toen we de Westerhof op reden, zagen we " piel'n" op de weg en onze oprit was feestelijk versierd met ballonnen  en afritspijpen. Geweldig!!!!  Binnen wachte ons nog een verassing ,ook versierd en bloemen ,een lekker ontbijt voor de volgende ochtend. Bij deze nogmaals hartelijk bedankt  beste buren van de Westerhof!!Vermoeid van de reis, lekker in ons eigen bed geslapen. Van een dag reizen

met bus en vliegtuig waren we nog meer moe dan 44 dagen fietsenNa de volgende  ochtend genoten te hebben van ons heerlijk ontbijtje, kwamen onze kleinkinderen Vlinder en Jesse. Het was heerlijk om ze weer te zien en te knuffelen!De kinderen hadden een welkoms borrel georganiseerd! Heel fijn iedereen weer te zien en te spreken! Kinderen, kleinkinderen, familie, vrienden, buren en collega's. Heel erg bedankt voor het warme welkom en kado's en bloemen!!!!!! Geweldig!!!!!

We willen bij deze iedereen hartelijk bedanken die ons gesponsord hebben voor de nieuwe bus van Rosengaerde!!!

Hartelijke groeten van Henk en Jannie